Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń! +48 576 142 509 Sklep online Twój koszyk

Bieganie a cellulit. Czy to dobry sposób na zwalczenie tej dolegliwości?

Strona główna » Blog » Bieganie a cellulit. Czy to dobry sposób na zwalczenie tej dolegliwości?

Wiele osób zastanawia się, jak ma się do siebie bieganie a cellulit. To znaczy, czy można zmniejszyć cellulit samym bieganiem? Z całą pewnością jest to metoda, która może przynieść pozytywny skutek, jeśli będzie stosowana regularnie. To dlatego warto wiedzieć, jak i ile biegać, aby zauważyć pozytywne zmiany.

Bieganie a cellulit- jakie efekty można zaobserwować?Sport na cellulit

Wiadomo, jak pozytywne działanie ma bieganie. A cellulit? Czy faktycznie od tego zniknie? Wiele wskazuje na to, że tak, choć naturalnie należy przestrzegać niektórych kwestii, aby efekty były długotrwałe i wzmocnione. Warto wypróbować bieganie na cellulit. Wszystko musi być jednak regularne! To dlatego na sam początek warto biegać 2-3 razy w tygodniu.

Na samym początku, zwłaszcza jeśli nie ma się zbyt dużego doświadczenia w bieganiu, warto wybierać krótsze trasy. Wystarczą 2-3 kilometry, przy czym z czasem warto zwiększać sobie te odległości wedle swoich możliwości. Regularne bieganie na pewno pomoże wysmuklić ciało oraz ujędrnić skórę, a wszystko to wpłynie na to, iż skóra stanie się gładsza, a cellulit zacznie zanikać. Sprężysta skóra szybciej się odnawia i wygląda o wiele zdrowiej.

Sprawdź jakie składniki powinien posiadać krem na cellulit:
https://vialise.pl/jaki-krem-na-cellulit-wybrac-jakich-skladnikow-szukac-kremach/

Bieganie a cellulit- w jakim stopniu może pomóc zlikwidować pomarańczową skórkę?

Było już wspominane, jak z pomarańczową skórką radzi sobie bieganie. A cellulit to w końcu defekt skóry, który można zlikwidować za pomocą aktywności fizycznej. Dlaczego tak się dzieje i czy bieganie zwalcza cellulit całkowicie?

Tak! Bieganie to jeden ze sportów aerobowych, a więc co za tym idzie, pomaga on usprawnić działanie układu krążenia, a do tego także skutecznie pobudza cyrkulację limfy w naczyniach limfatycznych. Dodatkowo podczas biegania pracują mięśnie oraz partie, które są w tym przypadku najważniejsze i najczęściej pojawia się tam pomarańczowa skórka, czyli uda, pośladki i brzuch.

Bieganie a cellulit- czy samo bieganie wystarczy?

Oczywiście istnieje pewna zależność między bieganie a cellulit, ale warto pamiętać, że poza samym bieganiem, warto wykorzystać też pomoc innych środków.

Wśród nich naturalnie:

  • odpowiednia dieta,
  • nawadnianie organizmu,
  • uprawianie sportu.

Zamów zestaw kosmetyków na cellulit (tylko naturalne składniki) VIALISE -10% na hasło rabat10 w sklepie internetowym.
ZAMÓW!

Sprawdzi się więc nie tylko bieganie. Doskonałym wsparciem będą także inne sporty. Umożliwiają one rozbudowę innych mięśni oraz partii ciała i zapobiegają powstawaniu cellulitu na innych częściach ciała. Warto zastanowić się także nad zmianą diety. Odpowiednie dobranie produktów oraz sięganie po zdrowe przekąski na pewno sprawi, że skóra stanie się bardziej atrakcyjna i gładsza. Pozytywny wpływ mają także wysokiej jakości kosmetyki. Powinny one posiadać bogaty skład i składniki aktywne. Najlepiej sprawdzają się te w pełni naturalne. Warto czytać składy przed ich zastosowaniem, aby uzyskać prawdziwy, a nie tymczasowy efekt.

Podsumowując, na pewno bieganie ma znaczący wpływ na redukcję cellulitu. Przede wszystkim dlatego, iż skóra naturalnie staje się gładsza i pozbawiona grudek. Bieganie przyspiesza przepływ krwi, a to jak wiadomo, skutecznie ujędrnia skórę. Bieganie na pewno przyniesie korzystne skutki, jeśli będzie wykonywane regularnie i łączone z odpowiednią dietą składającą się ze zdrowych produktów, a także łączone z kosmetykami na bazie naturalnych i bogatych składników.


Bibliografia

1. Pokładowska-Kielan E., Cellulit wróg rozpracowany, 2009
2. Kociemba B., Cellulit – czym jest i jak z nim walczyć?, 2007
3. Rossi AB, Vergnanini AL., Cellulite: a review, 2000

10 głosów

Komentarze

Jane Doe - 2020-04-01 23:02:13

Przysiady? Ćwiczenia na piłce? Na macie z klękiem podparty? Masa tego jest! Polecam posprawdzać niektóre strony albo filmy na internecie ale szukaj takich dość sprawdzonych trenerów i trenerek a nie osób z doskoku które nie mają pojęcia o zdrowej aktywności fizycznej bo krzywdę możesz sobie zrobić!

Marysia - 2020-03-18 13:29:32

Mam problemy z kolanami więc bieganie na cellulit u mnie odpada. Inne ćwiczenia na cellulit też są ok jeżeli bym robiła je kilka razy w tygodniu przez około godzinę? Czym można jeszcze zastąpić bieganie?

blume - 2020-01-03 17:16:38

uwielbiam bieganie. na cellulit działa to bardzo mocno. 3-4 razy w tygodniu robie sobie wychodne na taki jogging na ok 5-7 km i na prawdę bardzo to pomaga hihi. polecam zdecydowanie <3

Opinie o Vialise - od naszych klientów

Informacje o wysyłce: Zamów teraz, a paczkę wyślemy w ciągu 24 godzin (w dni robocze) 😊