Cellulit - jak się pozbyć szybko i skutecznie? Ćwicz! | Vialise

Cellulit – jak się pozbyć szybko i skutecznie? Ćwicz!

Pozbycie się cellulitu to niełatwe zadanie. Nie da się wygładzić skóry w jeden dzień. Chcąc zredukować pomarańczową skórkę należy podjąć kompleksowe działania. Potrzebna będzie sumienność oraz cierpliwość, gdyż skuteczna walka z tą dolegliwością wymaga zmiany codziennych przyzwyczajeń oraz czasu.

Aktywność fizyczna i walka z cellulitem

Jeśli nie wiesz, jak zlikwidować cellulit na udach, pupie oraz brzuchu, zacznij od sportu. W zależności od tego, w którym miejscu obserwujemy cellulit, na tej partii ciała warto się skupić. Jeżeli jednak chcesz pozbyć się nadmiaru lipidów, to na sport musisz przeznaczyć co najmniej 40 minut, 3 razy w tygodniu. Jeśli w pracy ciągle stoisz lub siedzisz warto dodać do tego codzienny spacer. Utrzymywanie takiej pozycji przez dłuższy czas powoduje bowiem kłopoty z przepływem krwi, a w konsekwencji zatrzymanie toksyn w tkankach. Chcąc ponownie pobudzić krążenie, warto wybrać się na kilkuminutowy, rozluźniający spacer.

Po garści ogólnych informacji, czas przejść do bardziej szczegółowych porad, dotyczących poszczególnych partii ciała.

Cellulit na udachjak się pozbyć?

cellulit na udachNie wiesz, jak pozbyć się cellulitu na udach? To właśnie w tym obszarze najczęściej pojawia się pomarańczowa skórka. U części osób może być to wynik stojącej pozycji w pracy, ale też ogólnej tendencji do gromadzenia tkanki tłuszczowej właśnie w tym miejscu. Jak usunąć cellulit z ud? Oczywiście, bardzo ważnymi elementami jest stosowanie odpowiedniego kremu i peelingu oraz dieta. Warto też uprawiać sport, koncentrując się na obszarze nóg. Nie znaczy to jednak, że należy zupełnie pomijać inne obszary ciała. Dobrze jest korzystać z aktywności, które będą aktywować całe ciało, a uda po prostu w największym stopniu. Jak pozbyć się cellulitu z nóg przy pomocy ćwiczeń? Możesz biegać, pływać i jeździć na rowerze. Doskonale zadziałają także ćwiczenia wykonywane w domu. Dobrym pomysłem są przysiady z wykrokiem, a także nożyce (pionowe, poziome oraz półnożyce). Między takimi ćwiczeniami siłowymi możesz wykonywać minutę truchtu lub podskoków. Takie ćwiczenia na cellulit na udach sprawdzą się doskonale.

Jak pozbyć się cellulitu z pośladków?

Cellulit na pośladkach dość często jest efektem indywidualnych tendencji do gromadzenia tkanki tłuszczowej w tym miejscu, ale też siedzącego trybu pracy. Siedząc przez wiele godzin na krześle, hamujemy swobodną cyrkulację krwi w tym obszarze. To skutkuje pogorszeniem odprowadzania toksyn z tkanek oraz pojawieniem się cellulitu. Warto także wspomnieć, że dość często cellulit na pośladkach występuje w parze z cellulitem na udach. Na szczęście wiele ćwiczeń obciążających uda, obciąża także pośladki. Bardzo skutecznym ćwiczeniem, typowo na pośladki, jest unoszenie nogi w siadzie podpartym. Należy uklęknąć, dłonie i łokcie ułożyć na ziemi. Nogę zgiętą w kolanie unosimy ku górze. Trzymamy kilka sekund i powoli opuszczamy. Ćwiczenie należy powtórzyć kilka – kilkanaście razy na każdą stronę. To samo ćwiczenie można wykonywać z wyprostowaną nogą. Na pośladki świetnie zadziałają także przysiady z wyskokiem.

Cellulit na brzuchu

Tak, jak w poprzednich wypadkach, cellulit na brzuchu może wynikać z nadmiernego magazynowania tłuszczu w tym obszarze. Ponadto pomarańczowa skórka w tym miejscu często dotyka pań po urodzeniu dziecka. Powodem jest bardzo szybka zmiana napięcia tkanek, które nie są w stanie natychmiast wrócić do swojego wyjściowego stanu. W ujędrnieniu skóry pomogą popularne brzuszki. Doskonale sprawdzi się także ćwiczenie nazywane wioślarzem. Siadamy na macie, kolana zgięte, stopy płasko, dotykają podłoża, ręce splecione na wysokości klatki. Oderwij stopy od ziemi. Powoli przenoś je do przodu, jednocześnie odchylając klatkę do tyłu. Na zmianę otwieraj i zamykaj pozycję. Ćwiczenia na mięśnie brzucha warto uzupełnić o pływanie oraz bieganie, gdyż sporty te także doskonale wpłyną na ten obszar.

Podsumowanie

Jeżeli zastanawiasz się, jak zwalczyć cellulit na udach, pośladkach i brzuchu, pamiętaj o aktywności fizycznej. Warto uzupełniać ją o zdrową dietę oraz właściwą pielęgnację skóry. Taka pełna kuracja będzie najbardziej efektywna. Dlatego też należy nie zapominać o codziennym, regularnym wcieraniu kremu antycellulitowego, peelingowaniu skóry, zdrowej diecie oraz aktywności fizycznej. Połączenie tych metod pozwoli na skuteczne wygładzenie skóry. Zamiast zastanawiać się, jak pozbyć się cellulitu z ud i pośladków oraz brzucha, zacznij działać!

Jesteśmy na

nasze aukcje
Poczekaj!
Chcesz rabat 10%?

Jesteśmy pewni, ze nasze produkty są najwyższej jakości i będą odpowiadać Twoim oczekiwaniom. Dlatego też, by zachęcić Cię do wypróbowania naszego produktu, którego jakość gwarantujemy, dajemy Ci rabat 10%.
Wpisz poniższy kod podczas zamawiania:
10RABAT2017