Ćwiczenia na cellulit. Jakie są skuteczne ćwiczenia na cellulit?

Ćwiczenia na cellulit. Jakie są skuteczne ćwiczenia na cellulit?

Wiele osób borykających się z pomarańczową skórką, decyduje się na ćwiczenia na cellulit. Faktycznie, jest to jeden z elementów, niezbędnych do skutecznej redukcji tego nieprzyjemnego problemu. Jakie ćwiczenia na cellulit i w jaki sposób należy wykonywać, aby uzyskać zadowalające rezultaty?
Najważniejsze, aby na aktywność fizyczną poświęcić odpowiednią ilość czasu. Minimum to 3 razy w tygodniu, po 40 minut. Tylko wtedy będzie miało to sens. Dopiero po 30 minutach intensywnego wysiłku zaczynamy spalać tłuszcz. Warto skupić się na problematycznej partii ciała, ale też angażować całe ciało. Ćwiczenia na dany obszar możemy przeplatać z ćwiczeniami cardio – np. dwie minuty ćwiczeń na uda oraz dwie minuty podskoków, truchtu, czy pajacyków.

Ćwiczenia na cellulit – uda

przysiady na cellulitJeśli chodzi o ćwiczenia na cellulit na udach, to do wyboru mamy kilka możliwości. Doskonale sprawdzą się tzw. wypady. Stoimy prosto, dłonie przed sobą, splecione. Prawą nogę wystawiamy do przodu i próbujemy przenieść na nią ciężar ciała. Trzymamy pozycję przez 10 sekund, wracamy do pozycji wyjściowej i to samo robimy z drugą nogą. Wykonujemy po 10 powtórzeń na każdą nogę.

Uda wzmocnią też przysiady na cellulit. Tradycyjne nieco zmodyfikujemy. Stoimy prosto, stopy ustawiamy do zewnątrz i zaczynamy wykonywać przysiady przez dwie minuty.

Powyższe ćwiczenia proponujemy przeplatać z cardio: 10 powtórzeń wypadów, 2 minuty podskoków, dwie minuty przysiadów, dwie minuty pajacyków i całą serię powtarzamy aż do osiągnięcia co najmniej 40 minut.

Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu na pośladkach

Unoszenie jednej nogi to doskonałe ćwiczenia na cellulit na pośladkach. Stoimy w pozycji prostej, jedną nogę unosimy w bok tak wysoko, jak tylko możemy. Ćwiczenie wykonujemy po minucie na każdą nogę. Inną skuteczną propozycją jest ćwiczenie podobne do przysiadu. Stajemy w rozkroku i wykonujemy przysiad tak, aby pośladki znalazły się na wysokości kolan. Wytrzymujemy w tej pozycji minutę po czym powtarzamy. Tak jak w przypadku ćwiczeń na partie ud, przeplatamy te ćwiczenia z ćwiczeniami cardio (unoszenie nogi – podskoki – przysiad – pajacyki).

Ćwiczenia na cellulit na nogach

Przenosimy się do pozycji pół leżącej na boku. Pierwsze ćwiczenie to unoszenie jednej nogi w górę przez minutę. Przez kolejną minutę wykonujemy kolejne ćwiczenie – nogę przenosimy raz do przodu, raz do tyłu, też przez minutę. Następnie zmieniamy stronę i oba ćwiczenia wykonujemy na drugą nogę.

Ćwiczenia na cellulit na brzuchu

Na mięśnie brzucha doskonale podziałają tradycyjne brzuszki. Żeby nie obciążać kręgosłupa, tułów unosimy tylko do połowy – tak aby mięśnie brzucha były maksymalnie napięte, ale nie angażować kręgosłupa. Po dwóch minutach brzuszków przychodzimy do bardziej intensywnego ćwiczenia. Siadamy na podłodze, nogi zgięte w kolanach przed sobą, stopy razem. Unosimy lekko stopy i zaczynamy wyciągać splecione ręce, wraz z tułowiem do boku – raz w prawo, raz w lewo. Po dwóch minutach zmieniamy ćwiczenie.

Ćwiczenia na cellulit na ramionach

Na ramiona doskonale sprawdzą się ćwiczenia z wykorzystaniem hantli. Osoby początkujące mogą zacząć od pół kilowych, a potem zwiększać stopniowo ciężar. Pierwszym ćwiczeniem jest unoszenie hantli. Uginamy ręce w łokciu, jednocześnie napinając biceps. Ćwiczenie to można wykonywać na obie ręce jednocześnie lub na każda rękę z osobna – dwie minuty na każdą. Kolejne ćwiczenie można wykonywać bez hantli lub z – jeżeli jesteśmy wystarczająco silni. Wyciągamy ręce do przodu, zginamy w łokciach i wykonujemy wymachy – prowadzimy zgięte ręce do barków, otwierając pozycję, a następnie je złączamy. To ćwiczenie również powinno trwać dwie minuty, po czym wykonujemy dwie minuty cardio i znowu dwie minuty ćwiczeń obciążeniowych.

Podsumowanie

Ćwiczenia do doskonały sposób na pozbycie się cellulitu. Będą skuteczne tylko, jeżeli będziemy wykonywać je regularnie, 3 razy w tygodniu po co najmniej 40 minut. Warunkiem jest również równoczesne przestrzeganie zdrowej diety oraz stosowanie skutecznego kremu na cellulit (np. Vialise). Dzięki połączeniu tych metod nie będziemy zaprzepaszczać efektów wypracowanych podczas ćwiczeń.

Jesteśmy na

nasze aukcje
Poczekaj!
Chcesz rabat 10%?

Jesteśmy pewni, ze nasze produkty są najwyższej jakości i będą odpowiadać Twoim oczekiwaniom. Dlatego też, by zachęcić Cię do wypróbowania naszego produktu, którego jakość gwarantujemy, dajemy Ci rabat 10%.
Wpisz poniższy kod podczas zamawiania:
10RABAT2017