Jak dieta na cellulit jest najlepsza? | Vialise

Jak dieta na cellulit jest najlepsza?

Dieta na cellulit jest kluczowym elementem w walce z pomarańczową skórą. Od niej zależy kondycja naszego ciała oraz wygląd zewnętrzny. Nieodpowiednia dieta może przyczynić się do rozrostu tkanki tłuszczowej, zbierania się wody w organizmie, a nawet złego samopoczucia. Odpowiednia dieta przeciw cellulitowi, doskonale sprawdza się, jako wsparcie innych metod, takich jak: stosowanie kremów, zabiegi czy ćwiczenia. Zmiana nawyków żywieniowych, choć niełatwa, przynosi zaskakujące efekty w niwelowaniu cellulitu.

Dieta na cellulit – czego unikać?

hamburger - niezdrowa dieta

Unikaj Fast-Food’ów!

Podstawową zasadą diety na cellulit, jest unikanie ciężkostrawnych i tłustych potraw. Dlatego przede wszystkim na czarnej liście Twojego jadłospisu powinny się znaleźć wysoko przetworzone produkty, fast foody oraz dania smażone na głębokim tłuszczu. Takie potrawy zawierają w sobie dużo tłuszczów nasyconych, które sprzyjają w powiększaniu się tkanki tłuszczowej.

Dodatkowo powinno się unikać soli, która przyczynia się do zatrzymywania wody w organizmie, a przez to utrudnia usunąć toksyny. Jak wiadomo nadmiar wody i toksyn w organizmie to główne przyczyny powstawania cellulitu. Również kolorowe napoje gazowane i alkohol nie są wskazane na diecie antycellulitowej, ponieważ są bardzo kaloryczne oraz zawierają sporo chemii, która nie sprzyja w chudnięciu i utrzymaniu dobrej kondycji skóry. Z tych samych powodów palenie wyrobów tytoniowych jest zabronione na tej diecie.

Cellulit – dieta. Co warto jeść?

Dieta na cellulit na udach, pośladkach i brzuchu powinna być lekkostrawna, ale pożywna. Wskazane są owoce, warzywa, które są naturalnym źródłem witamin oraz mikro i makroelementów. Nieocenione w diecie antycellulitowej są produkty bogate w potas, cynk oraz antyoksydanty. Właśnie te substancje działają przeciw powstawaniu cellulitu oraz hamują proces starzenia się skóry. Należy spożywać produkty oraz napoje, które przyspieszą przemianę materii oraz ograniczają wchłanianie tłuszczy.

Dieta na cellulit – jadłospis

banan dieta na cellulit

Banany – źródło potasu

Zwróć uwagę, by w Twojej kuchni zalazły się następujące produkty:

  • brokuł – bogate źródło kwasu liponowego, który przeciwdziała powstawaniu cellulitu. Poza tym, zawiera w sobie dużo witaminy C, która działa przeciwzapalnie oraz, co najważniejsze, wspomaga tworzenie włókien kolagenowych;
  • zielona herbata – to źródło witamin A, B, C, E, K oraz PP. Ponadto, zawiera w sobie pożyteczne w walce z cellulitem mikroelementy potas i cynk. Doskonale stymuluje metabolizm;
  • pełnoziarniste produkty (musli, płatki owsiane, pełnoziarnisty makaron, brązowy ryż) – źródło błonnika, który wspomaga pracę układu trawiennego, dzięki czemu toksyny i inne substancje przemiany materii są z łatwością wydalane z organizmu;
  • banan – najpopularniejsze źródło potasu, który dobroczynnie wpływa na pracę układu krwionośnego. Niemniej jednak należy uważać z ilością zjedzonych bananów, ponieważ są bardzo tuczące i kaloryczne;
  • kurkuma – przyprawa, która doskonale poprawia ukrwienie, ma właściwości detoksykujące oraz niwelujące obrzęki;
  • szparagi – ich właściwości są niewątpliwie pomocne w walce z cellulitem. Spożywanie szparagów świetnie reguluje mikrokrążenie krwi, oczyszcza z toksyn oraz działa przeciwzapalnie;
  • kiełki fasoli – źródło witamin A, B, C, D, E i K oraz żelaza i kwasu foliowego. Ponadto kiełki zawierają w sobie magnez, wapń i cynk, które doskonale wpływają na walkę z cellulitem. Uszczelniają i uelastyczniają naczynia krwionośne oraz zapewniają skórze odpowiednią dawkę niezbędnych wartości odżywczych;
  • buraki – dobroczynnie wpływają na pracę naczyń krwionośnych, dzięki zawartemu w nich likopenowi. Likopen, również przeciwdziała zatrzymywaniu się wody w organizmie. Dodatkowo burak jest bogaty w witaminę A, C i E, które wspomagają produkcje kolagenu oraz oczyszczają z toksyn. Burak doskonale smakuje przetarty na sok z marchwią i jabłkiem.

Dieta Dukana a cellulit

Vialise zestaw

Dieta + krem antycellulitowy Vialise = brak cellulitu!

Wiele osób zastanawia się, jaka dieta na cellulit będzie najlepsza. Jedną z bardziej popularnych diet na odchudzanie, ale także na walkę z cellulitem, jest dieta Dukana. W tym sposobie odżywiania bardzo dużą rolę spełnia spożywanie produktów o dużej zawartości białka oraz picie wody. Bogatym źródłem białka są jajka, które oczyszczają organizm z toksyn oraz wpływają o regenerację struktur skóry. Ponadto dieta Dukana przez picie dużej ilości wody powoduje, że jej nadmiar jest skutecznie wydalany z tkanek i organizmu.

Dieta Dukana może przynieść zadowalające efekty jedynie przy połączeniu jej z innym sposobem na pomarańczową skórkę, np. ze stosowaniem kremu na cellulit Vialise.

Picie wody a cellulit

Picie wody jest bardzo ważnym elementem w walce z pomarańczową skórką. Woda jest niezwykle ważną substancją w naszym organizmie, ponieważ bierze udział w prawie każdej reakcji zachodzącej w naszym ciele. Ponadto woda powoduje, że skóra staje się bardziej gładka, dodaje blasku oczom oraz poprawia samopoczucie i nastrój.
Spożywanie odpowiedniej ilości wody jest bardzo istotne w celu zniwelowania cellulitu, ponieważ przyspiesza ona metabolizm, zmniejsza apetyt oraz pomaga w utrzymaniu optymalnej ilości kolagenu, przeciwdziałając jego degradacji. Kolagen jest podstawą zdrowo wyglądającej skóry, ale także mazi między stawami oraz płynu w oczach.

Dieta przeciw cellulitowi nie musi być nudna i bardzo restrykcyjna. Dzięki niej można zniwelować cellulit oraz stracić kilka kilogramów. Niemniej jednak sama dieta nie zniweluje cellulitu do zera. Dla jeszcze lepszych rezultatów dietę należy połączyć z aktywnością fizyczną, zabiegami lub pielęgnacją.

Jesteśmy na

nasze aukcje
Poczekaj!
Chcesz rabat 10%?

Jesteśmy pewni, ze nasze produkty są najwyższej jakości i będą odpowiadać Twoim oczekiwaniom. Dlatego też, by zachęcić Cię do wypróbowania naszego produktu, którego jakość gwarantujemy, dajemy Ci rabat 10%.
Wpisz poniższy kod podczas zamawiania:
10RABAT2017