Jakie ćwiczenia na cellulit warto wykonywać? | Vialise

Jakie ćwiczenia na cellulit warto wykonywać?

Aktywność fizyczna jest niezmiernie istotna dla dobrze funkcjonującego organizmu. Również jest pomocna w walce z pomarańczową skórką. Dzięki ćwiczeniom skóra staje się bardziej dotleniona, ujędrniona, mięśnie wzmocnione, a tkanka tłuszczowa pozostaje w optymalnym dla prawidłowego funkcjonowania poziomie.

Jednak by tak było, trzeba poświęcić trochę czasu oraz regularnie uprawiać sport. Minimum, to ćwiczyć 3 dni w tygodniu po 40 min. Warto wykonywać ćwiczenia, które pozwolą spalić jak najwięcej tkanki tłuszczowej, na przykład aeroby (bieganie, pływanie, jazda na rowerze, wiosłowanie, aerobik). Poza tym, zaleca się dodać ćwiczenia z ciężarami, które świetnie budują mięśnie, a dzięki temu napinają i ujędrniają skórę.

Cellulit na udach – jak się pozbyć?

cwiczenia na cellulit

Wypady – ćwiczenia na cellulit

Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu z ud skupiają się na pracy właśnie na tej partii mięśniowej. Na pomarańczową skórkę na udach warto wykonywać wypady, które są bardzo prostym ćwiczeniem. Polegają na tym, by utrzymać ciężar ciała na jednej nodze przez około 10 sekund. Ćwiczenie powtórz 10 razy na każdej nodze. Takie ćwiczenie angażuje mięśnie całej nogi, pleców oraz brzucha.

Przysiady to również dobry sposób na cellulit na udach, który doskonale niweluje nierówności na skórze oraz ją napina. Bardzo ważna w przysiadach jest technika, ponieważ przez złe wykonywanie przysiadów można nabawić się bardzo poważnych kontuzji kolan. Zwróć uwagę na to, by kolana podczas przysiadu nie wychodziły poza linę palców u stóp.

Dla jeszcze efektywniejszego wykonywania przysiadu skup cały ciężar na piętach, nie odrywając przedniej części stopy od ziemi. Wykonaj 15 powtórzeń w 6 seriach. Przysiady na cellulit będą jeszcze bardziej efektywne, jeśli masz dostęp do siłowni. Możesz wykorzystać tam sztangę o wadze 5–10 kg do robienia tego ćwiczenia. W takim przypadku zaleca się robienie 10 powtórzeń w 5 seriach.

Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu z pośladków

wykroki na cellulit

Wykroki na cellulit

Ćwiczenia na cellulit na udach i pośladkach niewiele różnią się od siebie. Warto włączyć do swojego treningu ćwiczenia, które zostały opisane powyżej i przeplatać je z poniższymi ćwiczeniami.

Doskonałym ćwiczeniem są wykroki. Polegają na wyrzucie nogi w przód i przyklęknięciu. Zwróć uwagę, by kolano nogi, która została z tyłu, podczas przyklęku nie dotykało ziemi. Dla jeszcze lepszych efektów, warto chwycić w obie ręce pięciokilogramowe hantle, które stworzą dodatkowy balast podczas wypadu w przód i podnoszenia się. Ćwiczenie należy wykonać w 3–4 seriach po 10 minut na jedną nogę.

Kolejnym ćwiczeniem świetnie modelującym i podnoszącym pośladki jest wyrzut nogi w tył w powietrzu. Należy podnieś nogę tak wysoko, jak tylko się da, pamiętając o spięciu mięśni brzucha, by nie obciążać odcinka lędźwiowego pleców. Ćwiczenie należy wykonać w 7 seriach, po minucie na jedną nogę.

Ćwiczenia na cellulit na brzuchu

brzuszki na cellulit

Brzuszki

Najlepszymi ćwiczeniami na cellulit na brzuchu są brzuszki. Podczas brzuszków należy podnieść klatkę piersiową tylko do połowy, tak by nie obciążać kręgosłupa. Jedna seria brzuszków powinna trwać 2 minuty. Następnie, dla wzmocnienia mięśni skośnych brzucha, warto wykonywać brzuszki, podczas których dotyka się prawym łokciem lewe kolano i na odwrót. W tym przypadku seria również powinna trwać 2 minuty. Każdy rodzaj brzuszków należy powtórzyć 4 razy.

Ćwiczenia na cellulit na ramionach

cwiczenia na ramiona

Ćwiczenia na ramiona

Pomarańczowa skórka również może wystąpić na ramionach. Wtedy pomocne będą każdego rodzaju ćwiczenia z hantlami. Dla początkujących osób zaleca się wykorzystanie mniejszych ciężarów, na przykład 0,5 kg. Jednym z bardziej podstawowych ćwiczeń na ramiona jest podnoszenie ciężarków, zginając rękę w łokciu oraz napinając biceps.

Należy wykonać 15 powtórzeń w 5 seriach. Dodatkowo na zniwelowanie cellulitu na tylnej części ramion warto wykonywać ćwiczenia na triceps. Żeby je wykonać, trzeba odchylić wyprostowane ręce do tyłu i wykonywać krótkie ruchy rękoma, tak jakby miały się dotknąć dłońmi. Seria powinna trwać około 2 minut, należy ją powtórzyć 5 razy.

Bieganie a cellulit

Vialise zestaw

Po ćwiczeniach i prysznicu wmasuj w skórę krem antycellulitowy Vialise!

Bieganie jest formą aktywności fizycznej, podczas której bardzo skutecznie spalana jest tkanka tłuszczowa. Najlepiej iść pobiegać po wykonanych ćwiczeniach siłowych, ponieważ dopiero po 30 minutach wysiłku organizm zaczyna spalać tłuszcz. Co ważne, podczas godzinnego biegu można spalić aż 400 kcal. Bieganie, poza redukcją tkanki tłuszczowej, rozbudową mięśni i polepszeniem kondycji organizmu, gwarantuje poprawę nastroju.

Ćwiczenia na cellulit są podstawowym krokiem w walce z pomarańczową skórką. Dzięki aktywności fizycznej zarówno organizm, jak i skóra, są w lepszej kondycji. Wykonywanie ćwiczeń siłowych oraz aerobowych doskonale natlenia organizm, pobudza krążenie oraz redukuje tkankę tłuszczową. Dzięki temu ze skóry zaczynają znikać nieestetyczne grudki oraz staje się bardziej jędrna i napięta. Niemniej jednak, żeby aktywność fizyczna była bardziej efektywna, bardzo ważna jest systematyczność.

Dodatkowo, by zniwelować cellulit, należy połączyć uprawianie sportu z innymi metodami na pomarańczową skórkę. Tak na przykład do ćwiczeń warto dodać odpowiednio zbilansowaną dietę oraz pielęgnację naturalnym kremem antycellulitowym Vialise. Dzięki temu cellulit zostanie usunięty na długi czas.

Jesteśmy na

nasze aukcje
Poczekaj!
Chcesz rabat 10%?

Jesteśmy pewni, ze nasze produkty są najwyższej jakości i będą odpowiadać Twoim oczekiwaniom. Dlatego też, by zachęcić Cię do wypróbowania naszego produktu, którego jakość gwarantujemy, dajemy Ci rabat 10%.
Wpisz poniższy kod podczas zamawiania:
10RABAT2017